Přihlášení

Jméno:
Heslo:
Nová registrace  |  Zapomenuté heslo

Dotazy zodpovězené

PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:15. 6. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, děkuji za odpověď, možná byste si, pro tentokrát, měl audio záznam z jednání poslechnout… Celé znění
Dobrý den,
děkuji za odpověď, možná byste si, pro tentokrát, měl audio záznam z jednání poslechnout, téma je v té druhé části záznamu, od začátku záznamu a trvá něco přes hodinu.
Cituji: Proč to podporuji?... Právě proto, že někteří anonymní autoři si v lese už udělali úpravy...
Možná proto ten "podivný kontext", který zmiňujete, já čerpám jen z vysloveného. Uvítám, pokud mi svůj výrok vyložíte. Já z něj pochopila obsah svého prvního dotazu.
Děkuji za odpověď. M. Šťastná
ODPOVÍDÁ:Franců TomášDATUM:16. 6. 2019
ODPOVĚĎ:Asi jsem to řekl jak uvádíte za slovem "Cituji:" a stručně výrok vyložím. O anonymních úpravác… Celé znění
Asi jsem to řekl jak uvádíte za slovem "Cituji:" a stručně výrok vyložím. O anonymních úpravách pro singltrek v lese jsem jen slyšel, ale neviděl jsem je. Přesto jsem tuto informaci ve své řeči použil, protože takové svévolné chování v lese považuji za špatné a nepřípustné ať je jejich autorem kdokoliv. Proto jsem podpořil legální postup podle platných předpisů, který by postup "anonymních autorů" nedovolil, přestože by možná stavbu singltreku nepovolil. O žádných jiných černých stavbách či postupech jsem nemluvil a ani nevyslovil jejich podporu. T. Franců
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:14. 6. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, na zasedání ZM 13.6. jste pravil, že povolením stavby singltreku v Píseckých horách se z… Celé znění
Dobrý den,
na zasedání ZM 13.6. jste pravil, že povolením stavby singltreku v Píseckých horách se zlegalizuje tato aktivita, v současnosti zde probíhající "na černo".
Vyjadřujete tím postoj, že jste ochoten legalizovat všechny "na černo" prováděné aktivity ve městě? A je to návod pro další neúspěšné žadatele různých záměrů(staveb, sportovišť, záborů pozemků...)jak prosadit své záměry tím, že započne činnost "na černo"-tím získá Vaši podporu k její legalizaci?
Děkuji za odpověď. M. Šťastná
ODPOVÍDÁ:Turek MichalDATUM:15. 6. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den, Vaší citaci vytrženou z kontextu a následný dotaz považuji za zbytečně manipulativní. Pře… Celé znění
Dobrý den, Vaší citaci vytrženou z kontextu a následný dotaz považuji za zbytečně manipulativní. Přesto odpovím: nejsem pro žádné "legalizování černých aktivit", nepodávám žádný "návod pro neúspěšné žadatele", atd.. Mrzí mě, že jste nepochopila mojí myšlenku a pokusím se jí tedy vysvětlit. Lesy jsou esenciálním elementem v naší krajině a zasluhují důraznou ochranu. To ale neznamená, že všude bude jen nedotknutý a nedotknutelný prales. Stejně tak volnočasové aktivity lidí (zvláště ty, které jsou zdraví prospěšné a třeba bez exhalací) jsou nutné zřetele, neboť lidé většinou nemohou být jenom zavřeni ve svých bytech. A tak se v lese potkávají lesníci, dřevorubci, myslivci, ochránci přírody, pejskaři, houbaři, turisté, cyklisté,.. Pokud bychom například otevřeli otázku, má-li být zvěř jen chráněna a nebo také i regulována myslivci, bylo by to jistě na košatou diskuzi tak, jak společnost rozděluje vidění této problematiky. Podobně se neshodnou všechny ty další rozličné skupiny lidí, které chtějí užívat lesa (a právem), každý po svém. Pokud tedy budou někteří militantně trvat na svém (ve smyslu, že jejich je les, popř. že v zájmu něčeho vyššího - např. ochrany borůvek - zakážou vstup do lesů), nelze najít ohleduplné řešení pro všechny, Nezbývá nám přece nic jiného, než zasednout k jednacímu stolu a hledat rozumné kompromisy, nastavovat pravidla, kontrolovat jejich dodržování tak, aby zde stál krásný funkční les a zároveň jej mohlo využívat obyvatelstvo. Mrzí mě, že ti, kterým nevadí motokárová dráha, střelnice nebo velké sportovní areály, jsou proti cyklotrasám. Je to prostě tak, že leckdo hájí jen to své. A pokud se tedy budeme bavit o cyklistice s někým, kdo na kole nejezdí a koho cyklisté "otravují" svojí rychlou jízdou, když on právě venčí psa..no tak ten prostě bude proti. Nakonec - i na venčení psa jsou pravidla a málokdo z pejskařů je dodržuje. Na rozdíl od některých jiných - v lese jsem každý den a někdy i několikrát. Znám jej z pohledu chodce, pejskaře, cyklisty i myslivce. Tak jako jinde, i v lese záleží na každém, jak se chová k ostatním. Můžeme potkat neomaleného cyklistu ale stejně tak agresivního ochránce přírody a na druhé straně i cyklista a ochranář mohou spolu rozumně najít východisko vhodné pro všechny.. Myslím tedy, že rozumím všem těm skupinám, které chtějí "být v lese" a byl bych rád za konstruktivní, primárně nezakazující, diskuzi. Třeba v tomto případě k singletreku. A na závěr k té legalizaci něčeho "na černo". Jistě se mnou budete souhlasit, že je lepší lovit zvěř s platným povolením, zbrojním průkazem, atp..než se věnovat pytláctví. Sám mám tyto hodnoty jasně nastavené a nepotřebuji překračovat nařízení. Jsem ale toho názoru, že čím víc se všeho zakáže, tím víc se najde jedinců, kteří budou chtít zákazy porušovat. Pokud lesy cyklistům zavřeme, věřím, že se najde spousta takových, kteří budou zákazy porušovat. Pokud nabídneme rozumnou alternativu, možná těch "černých" jezdců bude méně. Cyklista může svojí jízdou mimo cesty lesu škodit, při jízdě na cestách zase může škodit chodcům, třeba s kočárky. Tak proč nezřídit cestu jen pro cyklisty, kde by neškodili v podstatě ničemu a nikomu? Ale to je právě k úvaze a rozumné diskuzi všech zúčastněných subjektů. M.Turek
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:14. 6. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, na zasedání ZM 13.6. jste pravil, že povolením stavby singltreku v Píseckých horách se z… Celé znění
Dobrý den,
na zasedání ZM 13.6. jste pravil, že povolením stavby singltreku v Píseckých horách se zlegalizuje tato aktivita, v současnosti zde probíhající "na černo".
Vyjadřujete tím postoj, že jste ochoten legalizovat všechny "na černo" prováděné aktivity ve městě? A je to návod pro další neúspěšné žadatele různých záměrů(staveb, sportovišť, záborů pozemků...)jak prosadit své záměry tím, že započne činnost "na černo"-tím získá Vaši podporu k její legalizaci?
Děkuji za odpověď. M. Šťastná
ODPOVÍDÁ:Franců TomášDATUM:15. 6. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den ! Jak Vás mohlo napadnout, že jsem svým prvním diskusním příspěvkem k tématu singltreku v… Celé znění
Dobrý den ! Jak Vás mohlo napadnout, že jsem svým prvním diskusním příspěvkem k tématu singltreku v Píseckých horách vyjadřoval návod na postup a způsob legalizace všech černých staveb prováděných v rámci aktivit města !? Zvukový záznam z jednání ZM jsem si nikdy neposlechl a neudělám to ani nyní, ale jsem si jist, že žádný takový návod, který mi svou otázkou s podivným kontextem vkládáte do řeči, jsem nevyslovil. Vyslovil jsem jen podporu legální, to jest podle platných předpisů a postupů, projektové přípravě stavby zamýšlených tras (lokální stavební úpravy zajišťující bezpečnost jezdců a bezpečnost v místech případných křížení se stávajícími cestami včetně značení a provozního řádu) pro singltrek a jejich případné realizaci v severovýchodní části Píseckých hor. Ing. Tomáš Franců
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:14. 6. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ano, budu ráda, když ten návrh výboru přednesete. Mám dojem, že někde v zápisech bycho… Celé znění
Dobrý den,
ano, budu ráda, když ten návrh výboru přednesete.
Mám dojem, že někde v zápisech bychom našli dokonce nějaký závazek v tomto směru, někde u předchůdců vedení města. A určitě není od věci ani to datum, není to historie dávná a v dnešním moderním pojetí doby určitě přínosná, už jen třeba k posílení transparentnosti a otevřenosti radnice. Děkuji.
S pozdravem M. Šťastná
ODPOVÍDÁ:Brož MartinDATUM:14. 6. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den pani štastná, přednesu váš požadavek na výboru a uvidíme jak se k tomu postaví o… Celé znění

Dobrý den pani štastná, přednesu váš požadavek na výboru a uvidíme jak se k tomu postaví ostatní členové :) pokud kladně doporučíme to dále.

PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:14. 6. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, zabýval se výbor IT a Smart spoluprácí na převedení zápisů z papírové podoby do podoby d… Celé znění
Dobrý den,
zabýval se výbor IT a Smart spoluprácí na převedení zápisů z papírové podoby do podoby digitální, k uveřejnění na webu města, myslím tím zápisy z jednání ZM a RM do roku 2011?
Tyto zápisy se stávají aktuální i dnes, když se některé návrhy či usnesení vrací na stůl zastupitelům(bazén, kasárna, průmyslová zóna... ).
Děkuji za odpověď. M. Šťastná
ODPOVÍDÁ:Brož MartinDATUM:14. 6. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den pani Štastná, děkuji za otázku, nejprve jsem myslel že se ptáte na dokumenty jestli jsou v… Celé znění

Dobrý den pani Štastná, děkuji za otázku, nejprve jsem myslel že se ptáte na dokumenty jestli jsou v el.podobě a odpovídal jsem že jsou :) pak jsem si teprve znovu přečetl že se ptáte na materiály před rokem 2011 :) tudíž musím odpovědět, že IT a SMART výbor toto vůbec neřešil a ani se nad tím do dnešního dne nepozastavoval. Pokud chcete můžu tento podnět přednést na výboru, ale osobně si nedokážu představit, že by ted někdo stál u skenu a dával do digitální podoby materiály od roku 2011 a starší.

PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:24. 5. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, mohu se dozvědět, jaký je předmět právě probíhajícího soudního sporu města Písek s firmo… Celé znění
Dobrý den,
mohu se dozvědět, jaký je předmět právě probíhajícího soudního sporu města Písek s firmou Lesostavby Třeboň?
Děkuji za odpověď. M. Šťastná
ODPOVÍDÁ:Vanžurová EvaDATUM:27. 5. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den, město Písek je ve sporu s firmou Lesostavby Třeboň, a.s., o peněžité plnění ve výši 200 … Celé znění
Dobrý den, město Písek je ve sporu s firmou Lesostavby Třeboň, a.s., o peněžité plnění ve výši 200 000 Kč za předčasné dokončení veřejného osvětlení ve IV. etapě výstavby základní technické vybavenosti v části města Svatý Václav. Eva Vanžurová
PTÁ SE:MadlenaDATUM:15. 5. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, nedávno jsem četla, že ZM neodsouhlasilo peníze pro Jihočeskou televizi. Teď čtu, že Jiho… Celé znění
Dobrý den, nedávno jsem četla, že ZM neodsouhlasilo peníze pro Jihočeskou televizi. Teď čtu, že Jihočeská TV bude natáčet kulturní akce. Peníze se tedy přesto nalily do rozpočtu Centra kultury a z nich se bude TV platit? Nebo jak to je. Děkuji Madla
ODPOVÍDÁ:Veselý OndřejDATUM:15. 5. 2019
ODPOVĚĎ:Potřeboval bych vědět, kde to čtete. CK si samozřejmě dělá svoji propagaci a rada ani zastupite… Celé znění

Potřeboval bych vědět, kde to čtete. CK si samozřejmě dělá svoji propagaci a rada ani zastupitelstvo ji individuálně neschvaluje. Stejně tak může jít o projekt Jihočeské TV. Nicméně zastupitelstvo žádnou dotaci navíc CK pro tento účel neposkytlo.

PTÁ SE:Ing. Roleník JanDATUM:14. 4. 2019
OTÁZKA:Dobrý den vážená paní starostko. Je to téměř rok, co došlo k havarii osobního vozu, při které došlo… Celé znění
Dobrý den vážená paní starostko.
Je to téměř rok, co došlo k havarii osobního vozu, při které došlo ke značnému poškození kovového zábradlí u Zátavského mostu. Do dnešních dnů nedošlo k opravě. Současný stav v poškozeném místě určitě není bezpečný. Přestože za stav mostu naše město není zodpovědné, dotazuji se, zda osoby zodpovědné za bezpečnost dopravy v našem okrese se aktivně podílejí na nápravě. Děkuji za odpověď. Ing. Roleník Jan
ODPOVÍDÁ:Vanžurová EvaDATUM:15. 4. 2019
ODPOVĚĎ:Vážený pane Roleníku, děkuji za Váš podnět. Město skutečně nemůže opravu mostu provést. Most je v m… Celé znění
Vážený pane Roleníku, děkuji za Váš podnět. Město skutečně nemůže opravu mostu provést. Most je v majetku Jihočeského kraje a za stav je odpovědná Správa a údržba silnic. Město Písek na rekonstrukci Zátavského mostu přispělo nemalou částkou, a i proto nám není jeho stavebně technický stav lhostejný. Obratem jsme kontaktovali správce mostu. Eva Vanžurová
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:6. 4. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ačkoliv doba pro podání písemných připomínek dotčených osob k návrhu na stanovení místní… Celé znění
Dobrý den,
ačkoliv doba pro podání písemných připomínek dotčených osob k návrhu na stanovení místní úpravy provozu na místních komunikacích, sídliště Jih, neskončila-do 12.4.2019, dopravní značení na navrhovaných místech sídliště jsou nainstalována. Proč? Není to náhodou v rozporu se správním řádem, nebo zákonem?
Jaký význam má tedy zveřejnění tohoto návrhu vyhláškou a podávání připomínek k němu?
Děkuji Šťastná M.
ODPOVÍDÁ:Hladík PetrDATUM:8. 4. 2019
ODPOVĚĎ:Vážená paní Šťastná, platí to, co jsem řekl na zastupitelstvu města a mrzí mě, že došlo k … Celé znění

Vážená paní Šťastná, platí to, co jsem řekl na zastupitelstvu města a mrzí mě, že došlo k tomuto omylu, díky kterému byly osazeny značky nejen dříve, ale vůbec. Nestačil jsem Vám odpovědět, ale domnívám se, že důležitější byla náprava tohoto stavu, nežli toto moje vyjádření. Děkuji za upozornění a věřím, že se celkově situace v oblasti dopravy na sídlišti Jih uklidní. Petr Hladík

PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:5. 4. 2019
OTÁZKA:Jako ověřovatel zápisu z jednání souhlasíte s tím, že NEBYLO přijato žádné usnesení? Konečné zně… Celé znění
Jako ověřovatel zápisu z jednání souhlasíte s tím, že NEBYLO přijato žádné usnesení?

Konečné znění kupní smlouvy-prodej pozemku.....Lidl Č... pro výstavbu nové prodejny -lokalita Písek...
Hlasování č. 17 o návrhu schvaluje pro: 12 proti: 4 zdržel se: 9 K tomuto bodu nebylo přijato žádné usnesení. Po skončení přestávky... se zastupitelé vrátili k tomuto bodu – viz rozprava uvedená níže(za bodem 11)... Výjimka nebyla schválena. V platnosti zůstává původní rozhodnutí.

Děkuji M.Šťastná
ODPOVÍDÁ:Keclík JosefDATUM:13. 4. 2019
ODPOVĚĎ:Ano, souhlasím. Bylo hlasováno pouze jednou o návrhu schvaluje a ten nezískal většinu, proto nebylo … Celé znění
Ano, souhlasím. Bylo hlasováno pouze jednou o návrhu schvaluje a ten nezískal většinu, proto nebylo přijato žádné usnesení. Zápis je v pořádku. Keclík
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:21. 3. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ze zápisu majetkoprávní komise není patrné, z jakých důvodů došla komise k názoru doporu… Celé znění
Dobrý den,
ze zápisu majetkoprávní komise není patrné, z jakých důvodů došla komise k názoru doporučit zastupitelstvu města přesunout budovu U Honzíčka zpět do nepotřebného majetku města a navrhnout znovu její prodej?
Mohu Vás požádat o uvedení alespoň některých důvodů, které konkrétně Vás přiměly hlasovat pro tento návrh?
Za odpověď děkuji. M. Šťastná
ODPOVÍDÁ:Čapek MichalDATUM:22. 3. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den paní Šťastná, na komisi se jednalo o nemovitém majetku města. Zastávám názor, že město … Celé znění
Dobrý den paní Šťastná, na komisi se jednalo o nemovitém majetku města. Zastávám názor, že město by si mělo ponechat nemovitosti v centru města, které považuji za písecké "rodinné stříbro", byť jejich udržování je poměrně nákladné, jedná se např. o nyní přestěhovávanou knihovnu. Co se týče majetku dalšího, je nutno myslet ekonomicky. Pan kolega Anděl vyjmenoval namátkou projekty, které město čekají v nadcházejících letech, kdy uvedl bazén, revitalizaci námětí, stavbu haly, parkovací dům atd., kdy se jedná o projekty přes miliardu korun. Zdaleka nebyly uvedeny všechny projekty. Je předpřipravena revitalizace návsi ve Smrkovicích (cca 20 mil. korun, kdy současný stav - vybetonová náves alá padesátá léta skutečně není chloubou této jinak malebné obce), dobrovolní hasiči se "pyšní" vozovým parkem jehož stáří je téměř čtyřicet let atd. Jedná se o projekty, kterou nejsou sice tak politicky oblíbené jako kasárna, bazén, náměstí atd., ale zcela jistě jde o významné a nutné investice. Pokud se město rozhodne Honzíčka ponechat ve svém vlastnictví, je nutné si uvědomit, že tato budova je (řečeno eufemistickými slovy realitního makléře) v předrekonstrukčním stavu, kdy oprava je otázkou minimálně desítek milionů korun. Možná se objeví nějaká účelová dotace, ale nelze spoléhat na slovo možná. Město má za sebou velké investice a na obzoru mnoho dalších velkých investic. Pokud bychom se rozhodli pro další investiční akce velkého rozsahu, skutečně nevím, kde na toto město najde peníze. Je tak dle mého názoru rozumnější a ekonomičtější tuto budovu prodat a aktivně nabízet, obzvláště byl-li kvůli tomuto změněn územní plán. Jeden občan mi řekl: "Kdybyste se vy politici vykašlali na ty vaše megaakce aspoň na jeden rok a za ten rok dělali dělali běžné věci - opravy a údržbu..jenže na tom politické body nenaženete, tak na to kašlete". Je mi jasné, že nejde zastavit velké investiční akce, ale názoru rozumím a budu se snažit, aby i menší akce v řádech "jen" jednotek milionů byly realizovány a město si na svá bedra nebralo další mnohamilionové projekty obzvláště za situace, kdy jsou naplánovány projekty k realizaci za miliardu korun (viz výše). Uvědomuji si krásné místo, které Honzíček má, ale v současné době nevidím prostor pro to, aby budovu město na své náklady rekontruovalo, a je tak z mého pohledu vhodnější, aby byl Honzíček opraven soukromým investorem, a bylo tak zastaveno chátrání budovy. Dovedu si představit i protinázor: "A kde najdete toho investora?" Můj názor je ten, raději aktivně hledat investora než čekat na zázrak, že město objeví nepotřebných několik desítek milionů korun ležících ladem. Děkuji za dotaz a přeji hezký den. Michal Čapek
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:21. 3. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ze zápisu majetkoprávní komise není patrné, z jakých důvodů došla komise k názoru doporu… Celé znění
Dobrý den,
ze zápisu majetkoprávní komise není patrné, z jakých důvodů došla komise k názoru doporučit zastupitelstvu města přesunout budovu U Honzíčka zpět do nepotřebného majetku města a navrhnout znovu její prodej?
Mohu Vás požádat o uvedení alespoň některých důvodů, které konkrétně Vás přiměly hlasovat pro tento návrh?
Za odpověď děkuji. M. Šťastná
ODPOVÍDÁ:Anděl MarekDATUM:22. 3. 2019
ODPOVĚĎ:Vážená paní Šťastná, asi začnu mým oblíbeným příslovím, že „ nejde koláč jíst a zároveň ho pořád ce… Celé znění
Vážená paní Šťastná, asi začnu mým oblíbeným příslovím, že „ nejde koláč jíst a zároveň ho pořád celý mít“. To vystihuje celou situaci jakéhokoli rozpočtu a je jedno jestli se jedná o rozpočet státu, města nebo rodinný rozpočet. Ale teď už ke konkrétní věci. Budova U Honzíčka byla a stále je v nepotřebném majetku s tím, že město pro ni hledalo kupce. Ten se hledal obtížně, protože územní plán v tomto místě neumožňoval majiteli budovy U Honzíčka komerční činnost a proto o nemovitost nebyl mezi investory zájem. V první polovině roku 2018 se ozval zájemce, který si však kladl podmínku koupě nemovitosti až ve chvíli, kdy město změní územní plán. Já jsem tehdy upozornil ostatní zastupitele na to, že pokud by schválili někomu prodej této nemovitosti za cenu v místě a čase obvyklou při platnosti stávajícího územního plánu a zároveň se mu zavázali územní plán změnit tak, že změnou územního plánu dojde ke zhodnocení této nemovitosti, dopustili by se s ohledem na předchozí platná usnesení zastupitelstva města protiprávního jednání a zároveň poškodili město. Proto se rozhodlo o upuštění od prodeje budovy U Honzíčka do doby změny územního plán v této lokalitě. Změna skutečně byla schválena, do územního plánu ji architekt zapracoval a od konce roku 2018 je změna platná. Od té doby se měla budova U Honzíčka opět nabídnout k prodeji za nových, pro investory atraktivnějších a město výhodnějších podmínek. Místo toho se budova objevila v materiálu do nadcházejícího zastupitelstva města v návrhu vrátit ji z nepotřebného majetku města zpět do „potřebného majetku města“. Majetková komise byla všemi přítomnými členy PRO, vrátit ji z tohoto návrhu zpět, tj. nechat ji v nepotřebném majetku města a prodat ji. Váš dotaz zní, proč jsem tak hlasoval já. Mám pro to dva hlavní důvody. Ten první je, že město by se mělo chovat transparentně a důvěryhodně. V tomto případě to znamená, že pokud město rozhodlo, že budova je nepotřebná, prodá se a za tím účelem změní dokonce i územní plán, tak logicky všichni očekávají, že to tak skutečně bude. Ten druhý důvod je ten, že i kdybych akceptoval skutečnost, že město bude netransparentní a důvěry nehodné, tak by se alespoň mělo chovat ekonomicky gramotně. Tím chci říci, že pokud má město na „hromádce“ cca 400.000.000 Kč a chce za to postavit: bazén, parkovací dům u pošty, sportovní halu, revitalizovat náměstí, vybudovat seniorský dům v Sovově ulici, zrekonstruovat lávku přes ostrov, vybudovat v Oldřichově sportovně rekreační areál, zrekonstruovat starou úpravnu vody…. atd., tak jenom tenhle dílčí výčet už převyšuje miliardu korun! Kde jsou běžné opravy silnic ve městě? Kdy a za co se opraví tankodrom s názvem horní část Erbenovy ulice? Kdo a za co bude udržovat prázdné budovy ve vlastnictví města? Mám na mysli například Dům U Koulí, budovu bývalé Obchodní akademie, nově budovu teď již bývalé Městské knihovny… Marek Anděl
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:21. 3. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ze zápisu majetkoprávní komise není patrné, z jakých důvodů došla komise k názoru doporu… Celé znění
Dobrý den,
ze zápisu majetkoprávní komise není patrné, z jakých důvodů došla komise k názoru doporučit zastupitelstvu města přesunout budovu U Honzíčka zpět, do nepotřebného majetku města a navrhnout znovu její prodej?
Mohu Vás požádat o uvedení alespoň některých důvodů, které konkrétně Vás přiměly hlasovat pro tento návrh?
Za odpověď děkuji. M. Šťastná
ODPOVÍDÁ:Vodička KarelDATUM:24. 3. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den, tento problém řešíme už dlouho a po letitých zkušenostech je mým důvodem na podporu prode… Celé znění
Dobrý den, tento problém řešíme už dlouho a po letitých zkušenostech je mým důvodem na podporu prodeje skutečnost, že město má povinnost nejdříve řešit například rekonstrukci Velkého náměstí, využití prostoru bývalých kasáren, plavecký bazén pro povinnou výuku žáků, výstavbu všesportovní haly pro sportovce nebo dokončit rekonstrukci Žižkova. A teprve potom, když zbydou finanční prostředky, může město investovat do dalších, pro město méně důležitých oblastí. Toho jsme si vědomi a proto byl změněn územní plán tak, aby vyhovoval všem, kteří o koupi této nemovitosti projevovali zájem. A třetím důvodem je pro mne nedobrá zkušenost s minulým pronájmem takového zařízení. Přeji hezký zbytek víkendu. K. Vodička
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:24. 1. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací míst… Celé znění
Dobrý den,
ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací místa v obytných zónách - sídlištích. Existuje zde zákonem daná povinnost pro město?
Mohu znát také Váš názor na stavbu jednoduchých víceúrovňových parkovišť v Písku?
Děkuji Šťastná M.
ODPOVÍDÁ:Chytrý KarelDATUM:25. 1. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den, dovoluji si vyjádřit osobní názor ohledně vytváření parkovacích míst v obytných zonách v … Celé znění
Dobrý den, dovoluji si vyjádřit osobní názor ohledně vytváření parkovacích míst v obytných zonách v Písku ve smyslu jejich podpory, neboť sám bydlím na sídlišti Portyč s každodenním potýkáním se o parkovací místo. Rovněž tak podporuji stavbu víceúrovňových parkovišť za účelem uvolnění parkovacích míst z centra města.
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:24. 1. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací míst… Celé znění
Dobrý den,
ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací místa v obytných zónách - sídlištích. Existuje zde zákonem daná povinnost pro město?
Mohu znát také Váš názor na stavbu jednoduchých víceúrovňových parkovišť v Písku?
Děkuji Šťastná M.
ODPOVÍDÁ:Němeček VratislavDATUM:30. 1. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den paní Šťastná, jak Vám již odpověděli zkušenější členové rady města, město nemá povinnost … Celé znění

Dobrý den paní Šťastná,

jak Vám již odpověděli zkušenější členové rady města, město nemá povinnost parkovací místa zajišťovat. Přesto všichni občané včetně zastupitelů ví, že je enormní nárůst vozidel ve městě a je snaha situaci řešit. Víceúrovňová parkoviště jsou jednou z variant, která může situaci zlepšit a je finančně přijatelnější , než urbanisticky příjemnější varianta parkovišť podzemních. Osobně si myslím, že bude vhodné postavit na všech sídlištích jednoduchý vícepodlažní parkovací dům. Pokud by bylo možné, aby šlo o typově stejnou stavbu jen s rozšířením modulů, celá investice by byla ekonomičtější.

S pozdravem

Vratislav Němeček

PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:24. 1. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací míst… Celé znění
Dobrý den,
ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací místa v obytných zónách - sídlištích. Existuje zde zákonem daná povinnost pro město?
Mohu znát také Váš názor na stavbu jednoduchých víceúrovňových parkovišť v Písku?
Děkuji Šťastná M.
ODPOVÍDÁ:Vanžurová EvaDATUM:28. 1. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den, město nemá žádnou zákonnou povinnost vytvářet parkovací místa na sídlištích. Ale vzhle… Celé znění
Dobrý den, město nemá žádnou zákonnou povinnost vytvářet parkovací místa na sídlištích. Ale vzhledem k nedostačující kapacitě parkovacích míst hlavně v sídlištní zástavbě se vedení města snaží vyhledávat a upravovat místa vhodná pro parkování, ale velké prostory pro další rozšiřování parkovacích míst zde nejsou. Např. na sídlišti Jih by se určitým opatřením mohlo získat v poměrně krátkém časovém úseku cca 30 parkovacích míst. Stavba jednoduchých víceúrovňových parkovišť, popř. parkovacích domů je určitě dobrým řešením. V současné době máme připravený projekt pro územní řízení na parkovací dům u pošty, kde by se mohla zvýšit kapacita parkovacích míst cca o 100 míst. Nyní pracujeme i na nutnosti výstavby víceúrovňových parkovišť - parkovacích domů na sídlištích, které by výrazně pomohly tento problém vyřešit. Eva Vanžurová
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:24. 1. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací míst… Celé znění
Dobrý den,
ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací místa v obytných zónách - sídlištích. Existuje zde zákonem daná povinnost pro město?
Mohu znát také Váš názor na stavbu jednoduchých víceúrovňových parkovišť v Písku?
Děkuji Šťastná M.
ODPOVÍDÁ:Hladík PetrDATUM:28. 1. 2019
ODPOVĚĎ:Vážená paní Šťastná, děkuji za Váš dotaz na můj osobní názor. V první řadě musím říci, že bez ohle… Celé znění

Vážená paní Šťastná,

děkuji za Váš dotaz na můj osobní názor.

V první řadě musím říci, že bez ohledu na můj osobní názor, zákon městu nestanovuje povinnost vytvářet parkovací místa na sídlištích. Na tuto otázku nelze tedy jinak odpovědět.

Nyní k osobnímu názoru: Město Písek se snaží hledat řešení pro vzrůstající automobilovou zátěž a to nejen na sídlištích. Děláme celou řadu opatření pro to, aby tam, kde je to potřeba, byla parkovací místa, ale s ohledem na počty aut to evidentně bez víceúrovňových parkovišť nebude do budoucna možné. Vzhledem k tomu, že se bude jednat o stavby, které budou zabírat nějaký prostor (ten je potřeba najít), jejich výstavba bude poměrně drahá (je třeba najít finance) a následně budou vyžadovat údržbu (ta také nebude zadarmo). V neposlední řadě je důležité určité přijetí od veřejnosti, není zcela snadné najít plochy v únosné docházkové vzdálenosti, každý by si nejraději zaparkoval přímo před vchodem svého domu, to je logické, ale zejména na sídlištích to opravdu nejde.

Přesto já osobně podporuji výstavbu víceúrovňových parkovišť tam, kde to má smysl.

Zdravím Vás Petr Hladík

PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:24. 1. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací míst… Celé znění
Dobrý den,
ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací místa v obytných zónách - sídlištích. Existuje zde zákonem daná povinnost pro město?
Mohu znát také Váš názor na stavbu jednoduchých víceúrovňových parkovišť v Písku?
Děkuji Šťastná M.
ODPOVÍDÁ:Veselý OndřejDATUM:25. 1. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den, žádná zákonná povinnost vytvářet parkovací místa pochopitelně neexistuje a je zcela… Celé znění

Dobrý den,

žádná zákonná povinnost vytvářet parkovací místa pochopitelně neexistuje a je zcela na zvážení konkrétního města či obce, jak s problematikou nakládá. Pouze odbor dopravy (ovšem v rámci výkonu státní správy) může nařizovat při nových stavbách, aby investor zajistil dostatečný počet parkovacích míst pro zajištění užívání stavby po jejím dokončení. Odbor dopravy v Písku tak činí, a to bez ohledu na skutečnost, zda je investorem město, či soukromý subjekt.

Město Písek se pochopitelně snaží zajistit co nejvíce parkovacích míst v lokalitách bytové zástavby, samozřejmě s přihlédnutím k dalším funkcím území (komunikace, obslužnost, svoz odpadů, zeleň, dětská hřiště apod.). Problémem sídlišť je však hustá zástavba, která v době vzniku nepočítala s takovým množstvím aut, jako je nyní. Taková hustota zástavby tak neumožňuje uvnitř sídliště umístit dostatečný počet parkovacích míst, odpovídající dnešním potřebám obyvatel. Musíme proto realizovat další řešení, přičemž jednoduchá víceúrovňová parkoviště mohou být jedním z nich. 

PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:24. 1. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací míst… Celé znění
Dobrý den,
ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací místa v obytných zónách - sídlištích. Existuje zde zákonem daná povinnost pro město?
Mohu znát také Váš názor na stavbu jednoduchých víceúrovňových parkovišť v Písku?
Děkuji Šťastná M.
ODPOVÍDÁ:Trambová PetraDATUM:31. 1. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den paní Šťastná, Pro obce neexistuje žádná zákonná povinnost vytvářet parkovací místa. Samoz… Celé znění
Dobrý den paní Šťastná, Pro obce neexistuje žádná zákonná povinnost vytvářet parkovací místa. Samozřejmě je v zájmu města uspokojit potřeby obyvatel a reflektovat nárůst automobilové dopravy. Je třeba si ale uvědomit, že města a jejich části (včetně sídlišť) vznikaly v nějaké době a jsou poplatná tehdejšímu způsobu života. Současná situace s nedostatkem parkovacích míst vznikla za poslední 2 roky. Souvisí s blahobytem a cenovou dostupností automobilů i jejich provozem. Je velmi těžké reagovat stejně rychle a stavět nová parkovací místa. Například na sídlišti Jih by momentální situaci vyřešilo 300 nových parkovacích míst, ideálem by bylo 500 míst. Parkovací domy jsou určitě řešení. Já osobně v nich vidím budoucnost. V současné době zjišťujeme možnosti a tipujeme vhodné pozemky v různých lokalitách. Jestli Vás to uklidní, parkování (kdekoliv ve městě) je téma č.1, proto na něm intenzivně pracujeme a ponese se určitě celým volebním obdobím.
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:24. 1. 2019
OTÁZKA:Dobrý den, ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací míst… Celé znění
Dobrý den,
ráda bych znala Váš osobní názor(za člena RM) na povinnost města vytvářet parkovací místa v obytných zónách - sídlištích. Existuje zde zákonem daná povinnost pro město?
Mohu znát také Váš názor na stavbu jednoduchých víceúrovňových parkovišť v Písku?
Děkuji Šťastná M.
ODPOVÍDÁ:Franců TomášDATUM:25. 1. 2019
ODPOVĚĎ:Dobrý den, paní Šťastná. Děkuji za Vaši otázku, kterou (jak jsem zjistil) obdrželi všichni písečt… Celé znění
Dobrý den, paní Šťastná. Děkuji za Vaši otázku, kterou (jak jsem zjistil) obdrželi všichni písečtí radní. O parkování v Písku a zejména na sídlišti JIH psal poměrně obsáhle kolega Dr.Ing. Čapek v posledním tištěném vydání PS, s jeho názorem souhlasím a nebudu proto šířeji reagovat. A nyní k Vašim otázkám: 1) Povinnost vytvářet parkovací kapacitu v obytných zónách (např. RD) ve smyslu instalované dopravní značky je dána stavebními předpisy, kde ke každému bytu musí být zajištěno jedno místo pro osobní auto - OA, to jest garáž v domě nebo stání u domu či v jeho blízkosti. Totéž však platí i pro sídliště, které není označeno zmíněnou dopr. značkou. Je zřejmé, že v sídlištích s vícepodlažní zástavbou a množstvím bytů je splnění této povinnosti velmi obtížné, a to zejména v současnosti, kdy počet OA v rodinách roste. Bude-li město investorem bytového domu, pak je jeho povinností příslušný stavební předpis dodržet. 2)Máte-li na mysli víceúrovňové parkoviště v podobě např. návrhu obsaženého v projektu v ulici U obory u nemocnice v Písku, pak souhlasím. Má-li to být vícepodlažní parkovací dům, souhlasím také. Ing. Tomáš Franců
PTÁ SE:Šťastná MichaelaDATUM:20. 12. 2018
OTÁZKA:Dobrý den, je pravda, že prý dnes, 20.12.2018, proběhlo jednání rady města, mimořádné. Pokud se t… Celé znění
Dobrý den,
je pravda, že prý dnes, 20.12.2018, proběhlo jednání rady města, mimořádné. Pokud se tak stalo, nebyly k tomuto jednání zveřejněny materiály k jednání. Mohu vědět, zda opravdu jednání RM proběhlo, pokud ano, proč nebyly materiály k jednání zveřejněny? Děkuji za odpověď. Šťastná M.
ODPOVÍDÁ:Vanžurová EvaDATUM:21. 12. 2018
ODPOVĚĎ:Dobrý den, mimořádná rada města se konala 20. 12. 2018. K tomu Vám sděluji, že jednání rady města j… Celé znění
Dobrý den, mimořádná rada města se konala 20. 12. 2018. K tomu Vám sděluji, že jednání rady města jsou neveřejná a město není ze zákona povinno zveřejňovat materiály před jednáním rady města, ale v zájmu informovanosti občanů zveřejňujeme program u plánovaných zasedání rady města již před jednáním. U mimořádného zasedání rady města se obsah i s usnesením zveřejňuje po jednání. Eva Vanžurová
PTÁ SE:TamášDATUM:17. 12. 2018
OTÁZKA:Doslechl jsem se, že nově máte funkci předseda osadního výboru Svatý Václav .Váš předchůdce pan Reic… Celé znění
Doslechl jsem se, že nově máte funkci předseda osadního výboru Svatý Václav .Váš předchůdce pan Reichl znal skoro všechny obyvatele této části Písku a proto výbor řídil s přehledem a staral se o vyřešení jejich problémů.Zajímalo by mne, zda bydlíte v této lokalitě a co víte o této části Písku.
děkuji
ODPOVÍDÁ:Posekaný TomášDATUM:18. 12. 2018
ODPOVĚĎ:Dobrý den,   ano, u Václava dlouhodobě bydlím a prožil jsem zde podstatnou část dět… Celé znění

Dobrý den,

 

ano, u Václava dlouhodobě bydlím a prožil jsem zde podstatnou část dětství. Tuto lokalitu dobře znám.

Doslechl jste se správně. Byl jsem jmenován předsedou OV Sv. Václav, jako jediný navržený na jednání zastupitelstva města. Jistě rád využiji zkušeností pana Reichla, který byl rovněž zvolen členem osadního výboru a veřím, že se bude aktivně účastnit veřejných akcí i jednání pořádaných výborem. Mým zájmem je samozřejmě podpora místních obyvatel a řešení problémů v této lokalitě. Vy i obyvatelé Václava se na mne můžete kdykoliv obrátit se svými dotazy. Velmi rád budu reflektovat názory a připomínky obyvatel Sv. Václava v zastupitelstvu města.

 

S pozdravem,

Ing. Tomáš Posekaný

PTÁ SE:J. NovákDATUM:5. 11. 2018
OTÁZKA:Dobrý den. Situace ve městě je jasná. Po čtvrtečním jednání jasně vítězí současná starostka a jí vyj… Celé znění
Dobrý den. Situace ve městě je jasná. Po čtvrtečním jednání jasně vítězí současná starostka a jí vyjednaná koalice, přesto vám stále nabízí možnost podílet se na vedení města. Proč i nadále odmítáte vstoupit do vládnoucí koalice Pro Písek+ČSSD+KDU? Stále mi není jasné kdo a co je překážkou vašeho vstupu? Prosím o vysvětlení, v čem je ANO a písecká ODS lepší než strany současné koalice?
ODPOVÍDÁ:Brož MartinDATUM:5. 11. 2018
ODPOVĚĎ:Dobrý den pane Nováku, začnu trošku jinak, asi hodinu už tu píšu odpověd, kde bylo popsané celé jedn… Celé znění

Dobrý den pane Nováku, začnu trošku jinak, asi hodinu už tu píšu odpověd, kde bylo popsané celé jednání za poslední tři týdny, od výhry ve volbách až po to co následovalo, leč bohužel po té hodině když jsem kliknul na tlačítko odeslat, byl jsem odkázán na stránku že se mám znova přihlásit a veškerý ten text je prý nenávratně víte kde.

Tudíž než to znova napíšu a asi jako článek sem, tak odpovím velmi zkráceně, již po tom všem co předvedlo vedení Pro Písku, jim tak nějak nevěřím ani nos mezi očima, stejně tak nechci někomu dělat jen ocásek někde v radě kde si stejně vše prohlasují drtivou většinou jakožto bylo i v minulých letech na zastupitelstvu.

A co se týká ANO a ODS, tak je to jednoduché, nikdy jsme si nemyslel že bych s nima mohl být na jedné lodi, jenže pro Písek je důležité aby se lidé uměli mezi sebou domluvit, zapomenout na své vnitřní sváry, a zkusili jít když už né za ruce aspoň vedle sebe po té cestě a stejným směrem. Což se nám zatím daří. Snad na to přijde i protistrana, že nemá cenu mezi sebou bojovat kvůli tomu že jim někdo před pár lety rozšlapal bábovičku.

PTÁ SE:Martin BrožDATUM:1. 11. 2018
OTÁZKA:Dobrý den. Rád bych se optal, jaký je Váš názor na spolupráci s KSČM, protože několikrát jste mě z o… Celé znění
Dobrý den. Rád bych se optal, jaký je Váš názor na spolupráci s KSČM, protože několikrát jste mě z očí do očí řekla že s nima v žádném případě jednat nechcete a najednou s nima máte tichou podporu. Následně proč jednáte sama za sebe a neradíte se ve vaší straně s ostatníma (TOP09 + JIHOCESI + VPM) a také zda je pravda že jste přetáhli na svoji stranu p.Adámka, když postoj VPM a TOP09 byl zcela jiný, než to co jste předvedla! Děkuji za odpověd.
ODPOVÍDÁ:Vanžurová EvaDATUM:2. 11. 2018
ODPOVĚĎ:Dobrý den, můj názor je stále stejný. Se zastupiteli zvolenými za KSČM jsme o koaliční spolupráci ni… Celé znění
Dobrý den, můj názor je stále stejný. Se zastupiteli zvolenými za KSČM jsme o koaliční spolupráci nikdy nejednali a jednat nebudeme. Při hlasování na ustavujícím zastupitelstvu 1. listopadu nebyl nikdo vázán žádnou dohodou, tedy předpokládám, že všichni zastupitelé hlasovali svobodně dle svého uvážení. Mám trochu pocit, že vám ani tak nevadí to, že podpořili náš projekt, jako to, že nepodpořili ten váš. Oba dva dobře víme, že zástupci vašeho naposledy "čtyřbloku" se zastupiteli KSČM intenzivně o podpoře jednali. A k vaší druhé otázce - všechna povolební jednání jsem vedla ve shodě s názory mých pěti kolegů, kteří byli zvoleni na společné kandidátce PRO PÍSEK. Představa, že přetahujeme na svou stranu vlastního zastupitele mi přijde poněkud komická, ale chápu, že vy máte nejspíš jinou zkušenost. Možná by bylo dobré v klidu rozdýchat jednu prohranou bitvu a s chladnou hlavou zvážit naši nabídku ke vstupu do koalice, která stále platí. Eva Vanžurová
PTÁ SE:Martin ZborníkDATUM:11. 10. 2018
OTÁZKA:Je pravda, že je v Písku na spadnutí 15 členná koalice stran a hnutí: Pro Písek 6, ČSSD 3, KDU – ČSL… Celé znění
Je pravda, že je v Písku na spadnutí 15 členná koalice stran a hnutí: Pro Písek 6, ČSSD 3, KDU – ČSL 3 a ODS 3. Můžete to prosím nějak okomentovat.
ODPOVÍDÁ:Vanžurová EvaDATUM:11. 10. 2018
ODPOVĚĎ:Bohužel zatím nemůžu nic komentovat. Jednání nejsou uzavřena. Eva Vanžurová
Bohužel zatím nemůžu nic komentovat. Jednání nejsou uzavřena. Eva Vanžurová
PTÁ SE:Martin ZborníkDATUM:2. 10. 2018
OTÁZKA:Dobrý den. Blíží se komunální volby. Na veřejnou besedu jste jako lídr nedorazila, proto si dovolím… Celé znění
Dobrý den.
Blíží se komunální volby. Na veřejnou besedu jste jako lídr nedorazila, proto si dovolím vám položit tyto otázky:
1. Budete znovu kandidovat za vaše uskupení na post starostky našeho města?
2. Kolik získaných mandátů budete považovat za volební úspěch vašeho uskupení PRO PÍSEK?
3. Bude pro vás neúspěch i když komunální volby nevyhrajete,jako tomu bylo v minulém volebním období?
4. S jakými z dalších 9 kandidujících subjektů jste ochotni po volbách jít do koalice a s kým nikoli?
ODPOVÍDÁ:Vanžurová EvaDATUM:5. 10. 2018
ODPOVĚĎ:Dobrý den. Blíží se komunální volby. Na veřejnou besedu jste jako lídr nedorazila, proto si dovolí… Celé znění
Dobrý den. Blíží se komunální volby. Na veřejnou besedu jste jako lídr nedorazila, proto si dovolím vám položit tyto otázky: 1. Budete znovu kandidovat za vaše uskupení na post starostky našeho města? Ano, vzhledem k tomu, že jsem na kandidátce PRO PÍSEK s pořadovým číslem jedna, je to asi zřejmé. 2. Kolik získaných mandátů budete považovat za volební úspěch vašeho uskupení PRO PÍSEK? Každý mandát získaný v demokratických volbách lze považovat za úspěch. Čím silnější bude naše pozice v budoucím zastupitelstvu, tím to bude pro město Písek lepší. 3. Bude pro vás neúspěch, i když komunální volby nevyhrajete, jako tomu bylo v minulém volebním období? I když lze volby považovat za jistý druh soutěže, neplatí, že vítěz bere vše, jak se ukázalo právě při těch posledních. Podstatný je koaliční potenciál, který umožní rychle a věcně sestavit funkční tým, který povede radnici další čtyři roky. 4. S jakými z dalších 9 kandidujících subjektů jste ochotni po volbách jít do koalice a s kým nikoli? Vymezovat se tímto způsobem považuji za netaktické a v rámci komunální politiky i do značné míry nesmyslné. Pokud jste si v uplynulých týdnech dobře prostudoval programové teze všech deseti kandidujících subjektů, znáte odpověď stejně dobře jako já. Eva Vanžurová
PTÁ SE:Ondřej BlažekDATUM:26. 9. 2018
OTÁZKA:Ahoj Evo, jaký je Tvůj názor na umístění nového akvaparku? Váš koaliční partner Knot říká, že prefer… Celé znění
Ahoj Evo, jaký je Tvůj názor na umístění nového akvaparku? Váš koaliční partner Knot říká, že preferuje kasárna, přitom Jihočeši doposud chtěli pod lesárnou. Panuje v koalici Pro Písek v tomto zásadním bodě shoda? Díky za odpověď.
ODPOVÍDÁ:Vanžurová EvaDATUM:1. 10. 2018
ODPOVĚĎ:Ahoj Ondro, moje stanovisko je stále stejné, podporuji postavení nové plavecké haly pod lesnickou šk… Celé znění
Ahoj Ondro, moje stanovisko je stále stejné, podporuji postavení nové plavecké haly pod lesnickou školou, tak jak bylo schváleno již v roce 2015, Tato akce je dobře připravena, několikrát jsou prověřené i předpokládané náklady. A my zkusíme hledat i dotační možnosti, alespoň na technologie. Nový bazén je v našem společném programu a všichni partneři si uvědomují závaznost tohoto prohlášení. Přeji hezký den. Eva


  • FrancůAd Postoj k ...... /

    PTÁ SE: Šťastná Michaela 15. 6. 2019

    OTÁZKA: Dobrý den,
    děkuji za odpověď, možná byste si, pro tentokrát, měl audio záznam z jednání poslechnout, téma je v té druhé části záznamu, od začátku záznamu a trvá něco přes hodinu.
    Cituji: Proč to podporuji?... Právě proto, že někteří anonymní autoři si v lese už udělali úpravy...
    Možná proto ten "podivný kontext", který zmiňujete, já čerpám jen z vysloveného. Uvítám, pokud mi svůj výrok vyložíte. Já z něj pochopila obsah svého prvního dotazu.
    Děkuji za odpověď. M. Šťastná

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Franců Tomáš 16. 6. 2019

    ODPOVĚĎ:

    Asi jsem to řekl jak uvádíte za slovem "Cituji:" a stručně výrok vyložím. O anonymních úpravách pro singltrek v lese jsem jen slyšel, ale neviděl jsem je. Přesto jsem tuto informaci ve své řeči použil, protože takové svévolné chování v lese považuji za špatné a nepřípustné ať je jejich autorem kdokoliv. Proto jsem podpořil legální postup podle platných předpisů, který by postup "anonymních autorů" nedovolil, přestože by možná stavbu singltreku nepovolil. O žádných jiných černých stavbách či postupech jsem nemluvil a ani nevyslovil jejich podporu. T. Franců
    0
    0
  • HladíkPostoj k černým stavbám… / 3

    PTÁ SE: Šťastná Michaela 14. 6. 2019

    DOTAZ PRO: Hladík Petr Nezodpovězeno dnů: 3

    OTÁZKA: Dobrý den,
    v Píseckých horách je porušován § 20 ods.1písm. j) zákon o lesích , že je Vám to známo jste prohlásil 13.6.na zasedání ZM.
    Mohu znát Váš postoj a další postup ve věci- porušování Zákon č. 289/1995 Sb. Zákon o lesích a o změně některých zákonů, co konkrétně ve věci podniknete, či jste již podnikl, s vědomím této informace, jako zastupitel našeho města?
    Děkuji za odpověď. Šťastná M.

    0
    0
  • NebesPostoj k černým stavbám… / 3

    PTÁ SE: Šťastná Michaela 14. 6. 2019

    DOTAZ PRO: Nebes Lukáš Nezodpovězeno dnů: 3

    OTÁZKA: Dobrý den,
    v Píseckých horách je porušován § 20 ods.1písm. j) zákon o lesích , že je Vám to známo jste prohlásil 13.6.na zasedání ZM.
    Mohu znát Váš postoj a další postup ve věci- porušování Zákon č. 289/1995 Sb. Zákon o lesích a o změně některých zákonů, co konkrétně ve věci podniknete, či jste již podnikl, s vědomím této informace, jako zastupitel našeho města?
    Děkuji za odpověď. Šťastná M.

    0
    0
  • AdámekPostoj k černým stavbám… / 3

    PTÁ SE: Šťastná Michaela 14. 6. 2019

    DOTAZ PRO: Adámek Jan Nezodpovězeno dnů: 3

    OTÁZKA: Dobrý den,
    v Píseckých horách je porušován § 20 ods.1písm. j) zákon o lesích , že je Vám to známo jste prohlásil 13.6.na zasedání ZM.
    Mohu znát Váš postoj a další postup ve věci- porušování Zákon č. 289/1995 Sb. Zákon o lesích a o změně některých zákonů, co konkrétně ve věci podniknete, či jste již podnikl, s vědomím této informace, jako zastupitel našeho města?
    Děkuji za odpověď. Šťastná M.

    0
    0
  • TurekPostoj k černým stavbám… /

    PTÁ SE: Šťastná Michaela 14. 6. 2019

    OTÁZKA: Dobrý den,
    na zasedání ZM 13.6. jste pravil, že povolením stavby singltreku v Píseckých horách se zlegalizuje tato aktivita, v současnosti zde probíhající "na černo".
    Vyjadřujete tím postoj, že jste ochoten legalizovat všechny "na černo" prováděné aktivity ve městě? A je to návod pro další neúspěšné žadatele různých záměrů(staveb, sportovišť, záborů pozemků...)jak prosadit své záměry tím, že započne činnost "na černo"-tím získá Vaši podporu k její legalizaci?
    Děkuji za odpověď. M. Šťastná

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Turek Michal 15. 6. 2019

    ODPOVĚĎ:

    Dobrý den, Vaší citaci vytrženou z kontextu a následný dotaz považuji za zbytečně manipulativní. Přesto odpovím: nejsem pro žádné "legalizování černých aktivit", nepodávám žádný "návod pro neúspěšné žadatele", atd.. Mrzí mě, že jste nepochopila mojí myšlenku a pokusím se jí tedy vysvětlit. Lesy jsou esenciálním elementem v naší krajině a zasluhují důraznou ochranu. To ale neznamená, že všude bude jen nedotknutý a nedotknutelný prales. Stejně tak volnočasové aktivity lidí (zvláště ty, které jsou zdraví prospěšné a třeba bez exhalací) jsou nutné zřetele, neboť lidé většinou nemohou být jenom zavřeni ve svých bytech. A tak se v lese potkávají lesníci, dřevorubci, myslivci, ochránci přírody, pejskaři, houbaři, turisté, cyklisté,.. Pokud bychom například otevřeli otázku, má-li být zvěř jen chráněna a nebo také i regulována myslivci, bylo by to jistě na košatou diskuzi tak, jak společnost rozděluje vidění této problematiky. Podobně se neshodnou všechny ty další rozličné skupiny lidí, které chtějí užívat lesa (a právem), každý po svém. Pokud tedy budou někteří militantně trvat na svém (ve smyslu, že jejich je les, popř. že v zájmu něčeho vyššího - např. ochrany borůvek - zakážou vstup do lesů), nelze najít ohleduplné řešení pro všechny, Nezbývá nám přece nic jiného, než zasednout k jednacímu stolu a hledat rozumné kompromisy, nastavovat pravidla, kontrolovat jejich dodržování tak, aby zde stál krásný funkční les a zároveň jej mohlo využívat obyvatelstvo. Mrzí mě, že ti, kterým nevadí motokárová dráha, střelnice nebo velké sportovní areály, jsou proti cyklotrasám. Je to prostě tak, že leckdo hájí jen to své. A pokud se tedy budeme bavit o cyklistice s někým, kdo na kole nejezdí a koho cyklisté "otravují" svojí rychlou jízdou, když on právě venčí psa..no tak ten prostě bude proti. Nakonec - i na venčení psa jsou pravidla a málokdo z pejskařů je dodržuje. Na rozdíl od některých jiných - v lese jsem každý den a někdy i několikrát. Znám jej z pohledu chodce, pejskaře, cyklisty i myslivce. Tak jako jinde, i v lese záleží na každém, jak se chová k ostatním. Můžeme potkat neomaleného cyklistu ale stejně tak agresivního ochránce přírody a na druhé straně i cyklista a ochranář mohou spolu rozumně najít východisko vhodné pro všechny.. Myslím tedy, že rozumím všem těm skupinám, které chtějí "být v lese" a byl bych rád za konstruktivní, primárně nezakazující, diskuzi. Třeba v tomto případě k singletreku. A na závěr k té legalizaci něčeho "na černo". Jistě se mnou budete souhlasit, že je lepší lovit zvěř s platným povolením, zbrojním průkazem, atp..než se věnovat pytláctví. Sám mám tyto hodnoty jasně nastavené a nepotřebuji překračovat nařízení. Jsem ale toho názoru, že čím víc se všeho zakáže, tím víc se najde jedinců, kteří budou chtít zákazy porušovat. Pokud lesy cyklistům zavřeme, věřím, že se najde spousta takových, kteří budou zákazy porušovat. Pokud nabídneme rozumnou alternativu, možná těch "černých" jezdců bude méně. Cyklista může svojí jízdou mimo cesty lesu škodit, při jízdě na cestách zase může škodit chodcům, třeba s kočárky. Tak proč nezřídit cestu jen pro cyklisty, kde by neškodili v podstatě ničemu a nikomu? Ale to je právě k úvaze a rozumné diskuzi všech zúčastněných subjektů. M.Turek
    0
    0
  • PosekanýPostoj k černým stavbám… / 3

    PTÁ SE: Šťastná Michaela 14. 6. 2019

    DOTAZ PRO: Posekaný Tomáš Nezodpovězeno dnů: 3

    OTÁZKA: Dobrý den,
    na zasedání ZM 13.6. jste pravil, že povolením stavby singltreku v Píseckých horách se zlegalizuje tato aktivita, v současnosti zde probíhající "na černo".
    Vyjadřujete tím postoj, že jste ochoten legalizovat všechny "na černo" prováděné aktivity ve městě? A je to návod pro další neúspěšné žadatele různých záměrů(staveb, sportovišť, záborů pozemků...)jak prosadit své záměry tím, že započne činnost "na černo"-tím získá Vaši podporu k její legalizaci?
    Děkuji za odpověď. M. Šťastná

    0
    0
  • FrancůPostoj k černým stavbám… /

    PTÁ SE: Šťastná Michaela 14. 6. 2019

    OTÁZKA: Dobrý den,
    na zasedání ZM 13.6. jste pravil, že povolením stavby singltreku v Píseckých horách se zlegalizuje tato aktivita, v současnosti zde probíhající "na černo".
    Vyjadřujete tím postoj, že jste ochoten legalizovat všechny "na černo" prováděné aktivity ve městě? A je to návod pro další neúspěšné žadatele různých záměrů(staveb, sportovišť, záborů pozemků...)jak prosadit své záměry tím, že započne činnost "na černo"-tím získá Vaši podporu k její legalizaci?
    Děkuji za odpověď. M. Šťastná

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Franců Tomáš 15. 6. 2019

    ODPOVĚĎ:

    Dobrý den ! Jak Vás mohlo napadnout, že jsem svým prvním diskusním příspěvkem k tématu singltreku v Píseckých horách vyjadřoval návod na postup a způsob legalizace všech černých staveb prováděných v rámci aktivit města !? Zvukový záznam z jednání ZM jsem si nikdy neposlechl a neudělám to ani nyní, ale jsem si jist, že žádný takový návod, který mi svou otázkou s podivným kontextem vkládáte do řeči, jsem nevyslovil. Vyslovil jsem jen podporu legální, to jest podle platných předpisů a postupů, projektové přípravě stavby zamýšlených tras (lokální stavební úpravy zajišťující bezpečnost jezdců a bezpečnost v místech případných křížení se stávajícími cestami včetně značení a provozního řádu) pro singltrek a jejich případné realizaci v severovýchodní části Píseckých hor. Ing. Tomáš Franců
    0
    0

Ptejte se starostky Evy Vanžurové…

  • Otevřený dopis paní staro… / 2

    PTÁ SE: Vladimír Lešek 15. 6. 2019

    DOTAZ PRO: Vanžurová Eva Nezodpovězeno dnů: 2

    OTÁZKA: Dobrý den.
    Vážená paní starostko dne 31.5.2019 jsem odeslal e-mail na Vaší adresu a ještě na recepci Městského úřadu, dále pak redakci Píseckého světa, který jej okamžitě uveřejnil. Dne 4.6.2019 jsem dopis donesl na podatelnu MÚ v písemné formě. Stále jsem neobdržel jedinou reakci a to uzavírky ve městě přibývají. Můžete mi prosím odpovědět, jak to bude s dopravním průzkumem? A bude li pozastaven do doby, než se dopravní situace v Písku vrátí do normálu? Děkuji.

    0
    0
  • protipovodňová zeď / 4

    PTÁ SE: Jaroslava Bellová 13. 6. 2019

    DOTAZ PRO: Vanžurová Eva Nezodpovězeno dnů: 4

    OTÁZKA: Dobrý den, chci se zeptat, jestli stavba zdi na Portyči bude dokončena do konce června (druhý termín) a o kolik se prodraží.

    0
    0
  • Spor u soudu /

    PTÁ SE: Šťastná Michaela 24. 5. 2019

    OTÁZKA: Dobrý den,
    mohu se dozvědět, jaký je předmět právě probíhajícího soudního sporu města Písek s firmou Lesostavby Třeboň?
    Děkuji za odpověď. M. Šťastná

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Vanžurová Eva 27. 5. 2019

    ODPOVĚĎ: Dobrý den, město Písek je ve sporu s firmou Lesostavby Třeboň, a.s., o peněžité plnění ve výši 200 000 Kč za předčasné dokončení veřejného osvětlení ve IV. etapě výstavby základní technické vybavenosti v části města Svatý Václav. Eva Vanžurová

    0
    0

Podpořte nás a staňte se naším partnerem!

Finanční dary zasílejte na účet č. 5015117001/5500 (Raiffeisenbank)
Děkujeme!

redakce@piseckysvet.cz