Přihlášení

Jméno:
Heslo:
Nová registrace  |  Zapomenuté heslo

Zásadní hlasování

HlasováníKoaliceOpozice
26.5.2016 – Žižkova kasárna - soudní spor + demolice a suť v areálu bod 1.-4.123456789101112131415161718192021222324252627
26.5.2016 – Žižkova kasárna - bazén + hala tajné hlasování Brož bod 5.123456789101112131415161718192021222324252627
26.5.2016 – Žižkova kasárna - nová hala za 100 mil Knot bod 5.123456789101112131415161718192021222324252627
26.5.2016 – Žižkova kasárna - bazén + hala návrh Veselý bod 5.123456789101112131415161718192021222324252627
26.5.2016 – Žižkova kasárna - hala + bazén prověření záměru bod 5.123456789101112131415161718192021222324252627
26.5.2016 – Bazén - rekonstrukce stávajícího ne pod lesnickou školou Hladík - Bod č.6123456789101112131415161718192021222324252627
28.4.2016 – Prodej budovy a pozemku U Honzíčka123456789101112131415161718192021222324252627
28.4.2016 – Strategie rozvoje soc. služeb do r.2030123456789101112131415161718192021222324252627
28.4.2016 – Dotace na sport123456789101112131415161718192021222324252627
31.3.2016 – Výstavba Gregorova/Zeyerova u MŠ123456789101112131415161718192021222324252627
PROPROTIZDRŽEL SENEHLASOVALNEPŘÍTOMEN

Hořánek Jiří

Hořánek Jiří
  • Strana: ANO 2011 (koalice)
  • Volební program
  • Funkce: místostarosta
  • E-mail: jiri.horanek@mupisek.cz
  • Telefon: 602 462 833
  • Představení:

    Pracuji od 10.11. jako 2.místostarosta na městském úřadu v Písku, jsem členem hnutí ANO. Naším volebním tématem bylo naslouchat občanům. Naslouchání samo o sobě pro efektivní komunikaci nestačí. Proto bych rád občas na tomto fóru reagoval na názory a podněty občanů.

    - člen představenstva Bytové družstvo sv. Václav

    - člen správní rady Sladovna Písek o.p.s.

    - zástupce města ve Svazu měst a obcí České republiky

    - zástupce města ve Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska

    - člen představenstva Sdružení měst s husitskou minulostí a tradicí

    - člen předsednictva Sdružení právnických osob Jihočeská silva Nortica

    zástupce města Písek na valné hromadě Městské služby s.r.o., Lesy města Písku s.r.o., Veřejné služby Písek s.r.o.

    člen pracovní skupiny pro Žižkova kasárna

Položit dotaz

Dotazy

Nezodpovězené / 0

Žádné nezodpovězené dotazy.

Zodpovězené / 10

  • Hořánek – Uzavření lávky /

    PTÁ SE: Irena Slámová 27. 12. 2017

    OTÁZKA: Nám dotaz jak dlouho bude uzavřena lávka na 1.máje,zatím tak nikdo nic nekontroluje,na sídlišti je dost důchodců,kteří ji využívají na zastávku busu jo nemocnice a města,tak kdy se začne kontrolovat stav lávky a otevření děkuji

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 27. 12. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážená paní Slámová, prověřování technického stavu lávky zajišťuje její správce, tedy Městské služby Písek. Podle mých informací se v současné době odborníci podrobně seznamují s projektovou dokumentací a hned po Novém roce lávku prohlédnou s tím, že se zaměří na kritická místa, kde by mohlo dojít k poškození nosných lan. Následně pak vydají doporučení buď ke znovuotevření lávky, nebo k provedení případných oprav. Jelikož lávka procházela pravidelnými revizemi a byla na ní řádně vykonávána údržba, tak pevně věřím, že dojde na tu první variantu. Děkuji Vám za pochopení o naši snahu zabezpečit bezpečnost chodců. Jiří Hořánek
    0
    0
  • Hořánek – 2. Kdo "bezpáteřní… /

    PTÁ SE: P.Novák 16. 11. 2017

    OTÁZKA: Na mojí předchozí otázku Kdo jsou "bezpáteřní hajzlové" jste mi neodpověděl. Měl jste tedy na mysli občany, neziskovky, úředníky nebo dokonce samotné politiky? Podle vás to řekl pan architekt Zborník ne vy? To tedy asi špatně poslouchám konec audiozáznamu ze zastupitelstva 9.11.2017. To mu to nemůžete říci soukromě? Mám vás taky vyzrcadlit? To by jste si asi nepřál, že. Občan to ale musí vydržet že. On je to jen váš volič. Zborník to sice neřekl, ale kde berete jistotu že si to nemyslí?

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 16. 11. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážený pane Nováku, nejsem si jistý, zda moji předchozí odpověď nechápete, nebo ji chápat nechcete. Já jsem Vám již sdělil, tak jsem na zasedání neřekl, že někdo JE "bezpáteřní hajzl", proto Vám nyní nemohu na Vaši otázku říci, KDO to je. To, že jsem se domníval, že takto chápe pan Zborník členy zastupitelstva města, jsem Vám již též sdělil. Proto Vám nemohu nijak jinak odpovědět ani nyní. Přeji Vám hezký den. Jiří Hořánek
    0
    0
  • Hořánek – Kdo jsou "bezpáteř… /

    PTÁ SE: P.Novák 15. 11. 2017

    OTÁZKA: Když říkáte na zastupitelstvu taková slova, kde jsou tedy podle Vás konkrétně ti "bezpáteřní hajzlové". Vy neříkáte přeci nic jen tak do větru a zvláště pak ne na veleváženém zastupitelstvu našeho ctihodného města. Vždy máte vše řádně promyšlené, prosím buďte tedy konkrétní, jsou to občané, neziskovky, úředníci nebo dokonce samotní politici? Třeba bych vám dal i v mnohém zapravdu.

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 15. 11. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážený pane Nováku, Váš dotaz vychází ze zkreslených údajů. Původcem negativního hodnocení členů zastupitelstva města byl na zasedání pan Ing. Arch. Martin Zborník, který se vyjádřil na naši adresu kriticky. Já jsem neřekl, že někdo JE "bezpáteřní hajzl", ale dal jsem panu Zborníkovi najevo, že takto jeho slova VNÍMÁM. Tedy jsem použil komunikační metodu, které se říká zrcadlení, kdy adresát informace (já) vysílá zpětnou vazbu autorovi informace (pan Zborník), zda jeho informaci správně pochopil. Reagoval jsem tedy na obsah sdělení pana Zborníka, nikoliv na jeho osobu (nic proti němu nemám). Když mne následně pan Zborník ujistil, že nic takového neřekl, nabyl jsem dojmu, že nás, členy zastupitelstva města, za "bezpáteřní hajzly" tedy zřejmě nepovažuje. To je vše. Naši komunikaci si lze ověřit na audiozáznamu. Moje reakce na zasedání rozhodně nebyla předem promyšlená, protože jsem dopředu netušil, kdo a co tam řekne. Jsem zvyklý se vyjadřovat možná ne vždy dost zaobaleně a s diplomatickou jemností, ale rozhodně otevřeně a naplno. Přeji Vám hezký večer. Jiří Hořánek
    0
    0
  • Hořánek – Bazén /

    PTÁ SE: Franta Sýkora 31. 10. 2017

    OTÁZKA: Dobrý den,
    ZM 9.11 2017 a v programu není bazén ?!

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 31. 10. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážený pane Sýkoro, podle mých informací se problematika výstavby nového plaveckého bazénu bude projednávat na zasedání zastupitelstva města dne 7. prosince 2017. Na tomto zasedání se též bude projednávat návrh rozpočtu města na rok 2018, což spolu souvisí. S přáním hezkého dne Jiří Hořánek
    0
    0
  • Hořánek – Pozemky s.n.o.p. I /

    PTÁ SE: Šťastná M. 13. 10. 2017

    OTÁZKA: Dobrý den, omlouvám se, ale v Materiálech pro jednání zastupitelstva, zveřejněných na webu již před zasedáním ZM, tato smlouva zmínku o přeložení dvou trafostanic na náklady města obsahovala. Je zřejmé, že při zpracování smlouvy na městském úřadu úředníky odboru správy majetku kdosi tuto podmínku, neschválenou při projednání prodeje pozemků RM, do původně připraveného návrhu smlouvy napsal. Kdo tento závazek města nařídil do původního zpracování návrhu smlouvy vložit? Děkuji za odpověď.

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 14. 10. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážená paní Šťastná, potřeba řešit v souvislosti s prodejem pozemku i záležitost trafostanic pravděpodobně vyvstala při přípravě kupní smlouvy na jednání mezi úředníky odboru správy majetku a zástupci firmy. Kdo konkrétně se jednání zúčastnil a kdo co navrhoval, zjistím příští týden, až budu na úřadu. Nicméně se jedná o běžný postup, kdy se v mezidobí mezi zveřejněním záměru a schvalováním kupní smlouvy dolaďují detaily. Rozhodující slovo má však schvalující orgán, v tomto případě zastupitelstvo města. Abych předešel možným konspiračním úvahám z Vaší strany – zástupce kupující firmy neznám a nikdy jsem s nimi nejednal ani na úřadě, ani sám. Přeji Vám hezký víkend. Jiří Hořánek
    0
    0
  • Hořánek – Pozemky s.n.o.p. - /

    PTÁ SE: Šťastná M. 11. 10. 2017

    OTÁZKA: Dobrý den,
    do Konečného znění smlouvy na prodej pozemků firmě s.n.o.p. a.s. bylo zpracovatelem vloženo: Prodávající v
    souvislosti s tím na své náklady obstará a zajistí v co nejkratší době, pokud možno do 30.06.2018 realizaci nezbytného přemístění dvou trafostanic nacházejících....RM neodsouhlasila takový dodatek, mohu vědět, proč byl do smlouvy vložen? Kdo tento závazek města nařídil vložit do smlouvy? Jaká by byla cena za přemístění těchto trafostanic? Děkuji za odpověď.

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 13. 10. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážená paní Šťastná, k Vašemu dotazu ohledně detailů smlouvy se S.N.O.P. Vám sděluji, že původně připravený text, který byl zpracován na městském úřadu úředníky odboru správy majetku a byl předložen na zasedání zastupitelstva města, byl v rámci jednání zástupců volebních stran o přestávce doplněn a dopracován tak, aby byl přijatelný pro většinu přítomných členů a mohl být schválen. Proto byl do smlouvy vložen i požadavek na přemístění trafostanic. Je zřejmé, že to nikdo nenařídil vložit do smlouvy, ale vyplynulo to v rámci oné „myšlenkové bouře“ o přestávce. Cena za přemístění těchto trafostanic by se měla vejít do 2 mil. Kč. V současné době máme k dispozici vyčíslení přeložení první trafostanice 840.000,-Kč. Z pohledu právní závaznosti není ale podstatné, kdo a kdy co navrhl, ale co bylo zastupitelstvem města schváleno v rámci usnesení a je platné. To, že se vůle kolektivního orgánu rodí někdy komplikovaně, se občas stává. S přáním hezkého dne Jiří Hořánek
    0
    0
  • Hořánek – Znovu neschválená … /

    PTÁ SE: Šťastná Michaela 5. 6. 2017

    OTÁZKA: Dobrý den, k dotaci na projekt Podpora populací chráněných....Podle Krajského úřadu by byla poskytnuta dotace ve výši 100 000,- Kč na letošní rok, je vypočtena z dokumentů, zaslaných v žádosti na poskytnutí dotace, spoluúčast města Písek by byla ve výši 42 852,- Kč, tedy účast města měla být 30% (v minulosti 20%), z předpokládaných nákladů. K navýšení spoluúčasti letos došlo jen o 10%, Vy uvádíte 80% navýšení pro město. Prosím o vysvětlení toho navýšení % Děkuji za odpověď(i za minulou, rychlou)

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 8. 6. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážená paní Šťastná,

    respektuji Vaše matematické propočty o procentních podílech a vůbec je nezpochybňuji, vycházel jsem z údajů z vyjádření odboru životního prostředí. Nicméně rozhodnutí rady města je platné a účinné. Věřím, že při příští žádosti o dotaci bude město úspěšnější.

    Hezký letní čas. Jiří Hořánek

    0
    0
  • Hořánek – Neschválená dotac… /

    PTÁ SE: Šťastná Michaela 4. 6. 2017

    OTÁZKA: Dobrý den, dne 25. 5. rada města neschválila smlouvu o poskytnutí dotace z dotačního programu Jihočeského kraje Rozvoj venkova a krajiny ve výši 100 000,- Kč, na realizaci projektu: Podpora populací chráněných druhů ptáků zemědělské krajiny v honitbě Dobešice. Tento projekt byl městem podporován od r. 2013, proč ne letos? Je zde souvislost s plány výstavby? Děkuji za odpověď.

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 5. 6. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážená paní Šťastná, důvodem neschválení smlouvy je skutečnost, že dotace v tomto případě činí pouhých 20% nákladů na realizaci akce s tím, že zbylých téměř 80% finančních prostředků by bylo nutno nárokovat z rozpočtu města. Podíl města, jako žadatele o dotaci, není v této výši akceptovatelný. V předchozích letech byla výše dotace výrazně vyšší, cca 80% celkových způsobilých nákladů na realizaci obdobných akcí. Přesto věříme, že v dalších letech budou dotace poskytovány v obdobné výši jako v letech 2013 až 2016, kdy město Písek dílčí část tohoto koncepčního projektu na podporu populací chráněných ptáků z dotace Jihočeského kraje vždy úspěšně realizovalo. S přáním hezkého dne Jiří Hořánek
    0
    0
  • Hořánek – Kolik stál výlet n… /

    PTÁ SE: F. Starý 3. 3. 2017

    OTÁZKA: Vážený pane Hořánku, vyjeli jste si s kolegou Knotem na konferenci chytrých měst na Tchajwan. Zajímalo by nás, kolik stála celkově účast, cesta, ubytování, diety atd. Jiné české město tam nebylo, asi si to nemohlo dovolit. Děkuji F. Starý

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 3. 3. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážený pane Starý, reaguji na Váš dotaz. Ptáte se, kolik stál "výlet" na Tchajwan. Musím Vás popravit, nejednalo se o výlet, ale o pracovní cestu. Uvádíte, že by "vás" (nevím, za koho dalšího mluvíte) zajímaly náklady této cesty. Většinu nákladů, tedy i ubytování, hradila hostitelská strana; z rozpočtu města byla hrazena jen letenka pro mne ve výši 28.599,56 Kč. Pan kolega Knot a já jsme obdrželi náhradu stravného ve výši 130 EUR. Nezajímají Vás zřejmě výsledky této cesty ani přínos pro naše město, proto se k nim nebudu vyjadřovat. Je zjevné, že náklady na cestu nebyly pro ostatní města, hlásící se v Česku k SMART City, s rozpočty v řádech miliard (například Praha, Brno, Plzeň) rozhodujícím důvodem jejich absence, ale nechci o tom spekulovat. Nicméně se domnívám, že jedním z důvodů pozvání města Písku na tuto mezinárodní konferenci byl velký ohlas na loňskou návštěvu a hlavně dosažené výsledky i podpora rozšiřování konceptu SMART City jak v Písku, tak i jejich prezentování v celé České republice.
    0
    0
  • Hořánek – Přechody pro nevid… /

    PTÁ SE: Annemarie Marešová 3. 5. 2016

    OTÁZKA: Dobrý den, mám dotaz, proč na křižovatkách Kollárovy, Žižkovy a Mírového náměstí neťukají semafory.
    Já jsem nevidomá, a když chci přejít Žižkovku nebo Kollárku u hospody U Zvíkova tak musím poslouchat jestli nejedou auta.
    Stejná křižovatka je Chelčického, Budovcova, Komenského a Budějovická. Tam také nikde neťuká semafor.
    Zajímalo by mě proč?
    Děkuju za odpověď na dotaz. Slečna Annemarie Marešová

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 3. 5. 2016

    ODPOVĚĎ:

    Vážená paní Marešová, děkuji Vám za Váš dotaz, který mne zprvu překvapil. Přiznám se, že zvukový signál na přechodech pro chodce považuji za natolik samozřejmý, že ho ve větších městech ani nevnímám a proto mi nedošlo, že v našem městě nefunguje. Ověřil jsem si, že je tomu tak již delší dobu a že při postupných rekonstrukcích světelně signalizačního zařízení již zařízení vydávající zvukové signály obnovována nebyla. Na některých křižovatkách byla prý tato zařízení vypínána na žádosti občanů kvůli rušení klidu v okolních domech. Podle mého názoru se zařízení nechají doinstalovat tak, aby tvořila výbavu světelných semaforů a byla funkční. Projednám situaci se správcem veřejného osvětlení a učiníme kroky k nápravě. Do té doby Vás prosím o opatrnost při přecházení. Přeji Vám hezký den.
    0
    0

Příspěvky zastupitele

Malou (ani velkou) domů nehrajem

16. 6. 2015

Korupce je jako sněžný muž – každý o něm mluví, ale nikdo ho neviděl. V žebříčku indexu vnímání korupce je Česko poměrně vysoko, ale v počtu objasněných případů nic moc. Máte podezření, že se ve Vašem okolí děje nějaká špinavost a někdo někomu poskytuje neoprávněné výh… Pokračování

Co bylo dřív, slepice nebo vejce?

11. 11. 2014

Jiří Hořánek při skládání slibu zastupitele

V kolik hodin by občanům vyhovovalo, aby se konala zasedání zastupitelstva? Od 13, nebo od 16 hodin? Pokračování





  • KnotParkoviště školky /

    PTÁ SE: Šťastná M. 29. 1. 2018

    OTÁZKA: Dobrý den,
    od prosince loňského roku nebyla zveřejněna žádná informace k této stavbě, všechny předpokládané termíny dokončení stavby již uplynuly. Mohu vědět, v jaké fázi se, k dnešnímu dni, stavba parkoviště u školky na Jihu nachází? Je na nějaké části této stavby povoleno (kdy bylo vydáno) předčasné užívání stavby, a které části to jsou? Děkuji za odpověď. M. Šťastná

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Knot Josef 2. 2. 2018

    ODPOVĚĎ:

    Vážená paní,

    Při předání stavby dne 20.12.2017<tel:20.12.2017> byla zjištěna závada bránící kolaudaci stavby, konkrétně spád nového chodníku ke školce nevyhověl platné normě pro tělesně postižené. Tato závada byla uplatněna v rámci reklamačním řízení pracovníky odboru investic a rozvoje a společnost ROBSTAV stavby k.s.  tuto závadu v současné době odstraňuje. Vzhledem ke skutečnosti, že tato závada je poměrně závažného charakteru a brání užívání stavby, nemohla být akce zkolaudována ani povoleno předčasné užívání. Dle vyjádření zástupce společnosti ROBSTAV stavby k.s. by závada měla být odstraněna v termínu do 5.2.2018 a následně požádá odbor investic o kolaudaci. Penále z prodlení bude dodavateli započteno v souladu s usnesením RM č. 797/17 ze dne 14.12.2017<tel:14.12.2017>.  Celá záležitost nás hodně mrzí zejména s přihlédnutím k omezením života občanů této lokality a to nejen ve vztahu k parkování ale také k provizornímu přístupu k objektu školky včetně komplikací dalšího běžného provozu.  Věřím, že mnou uvedený termín je opravdu konečný a výsledné, byť opožděné dokončení parkoviště bude pro občany přínosné.

     S pozdravem

     

     

    Josef Knot

    0
    0
  • KnotExterní audit u sportoviš… /

    PTÁ SE: Zbyněk Konvička (Pirátská strana) 25. 1. 2018

    OTÁZKA: Dobrý den, pane místostarosto, mám na Vás stručný dotaz. Proč se tak vehementně bráníte externímu auditu nepřímé podpory od města Písku do sportovních areálů a sportovišť v Písku? Je-li vše tak, jak uvádí interní audity města - tedy v pořádku, není se čeho obávat. Naopak by se pak město mohlo pyšnit svou transparentností. A podotázka: Přijde Vám důstojná Vaše komunikace coby zastupitele občanů ke svému kolegovi Martinovi Brožovi, přestože je to opoziční zastupitel? Děkuji za odpovědi.

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Knot Josef 26. 1. 2018

    ODPOVĚĎ:

    Vážený pane Konvičko, podsouváte mi, že se ve zmíněné záležitosti vehementně bráním externímu auditu. To není pravda. Jen nesouhlasím s tím, aby městské prostředky byly vynakládány zbytečně. A v tomto případě by šlo o řádově statisíce korun. V minulosti byly zadány dva interní audity, v roce 2004 a 2009, na prověření smluv a všech dodatků mezi městem Písek a Městskými službami Písek, s. r. o. V roce 2010 Městské služby Písek nechaly provést revizi všech smluv. V roce 2014 byl proveden externí audit firmou BDO Praha za bezmála 300 tisíc korun, který byl navíc zaměřen i na ekonomickou výhodnost činností městských služeb a nebyly shledány žádné závady. Obecně je potřeba si uvědomit, že jednotlivé smlouvy na činnosti byly uzavírány v jiné době a za různých podmínek i na základě různých vlastnických vztahů, neboť některé objekty na sportovištích nejsou v majetku města. Toto je tedy velmi těžko porovnatelné. Dále každá provozovaná a městem podporovaná sportovní činnost vyžaduje jinak nastavené podmínky pro provoz i správu. Jinak to bude na travnatém hřišti, jinak na zimním stadionu a podobně. Proto není možné nastavit jednotnou smlouvu, která by všechny zásadní, avšak odlišné, podmínky sjednotila. Přímá podpora sportu je ošetřena nově přijatými „Zásadami pro poskytování dotací na sportovní činnost“, které byly přijaty zastupitelstvem s účinností od 1. ledna 2017. K Vaší podotázce chci uvést, že pokud se rozhodnete pracovat jako veřejně činná osoba v komunální politice, musíte počítat s vyšším stupněm kritiky, která navíc může být tvrdší a adresnější. Jednání zastupitelstva obvykle není debata nad šálkem kávy. Každý se snažíme hájit zájmy lidí, kteří nám dali svůj hlas, a přitom nalézt společnou řeč tak, aby naše rozhodnutí byla v souladu s názorem většiny obyvatel města. S pozdravem Josef Knot
    0
    0
  • KuličChybný zápis jednání ZM… /

    PTÁ SE: Šťastná M. 23. 1. 2018

    OTÁZKA: Dobrý den,
    byl jste zvolen k ověření zápisu z jednání ZM dne 7.12. 2017. Usnesení č. 261/17 však vykazuje chybu v zápisu (v částce peněz, navržené na zařazení do rozpočtu). Oprava zápisu bude provedena cestou revokace usnesení? Budete navrhovat revokaci tohoto usnesení na jednání ZM 25. 1. 2018, tedy ve čtvrtek?
    Děkuji Šťastná M.

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Kulič Zdeněk 27. 1. 2018

    ODPOVĚĎ:

    Dobrý den

     

    ano  některé údaje byly chybně zapsané.   O chybě se vědělo a bylo domluveno, že  na čtvrtečním zastupitelstvu 25.1.2018 se budou tyto změny avizovat. A protože určitě chodíte na zastupitelstva tak víte, že tato zprava tam byla součástí programu a taky řádně zapsána. Když chodíte na zastupitelstvo tak určitě vidíte sekretářku jak tam píše a někdy chytá informace jako ptactvo. Nedivte se, že někdy dojde k tomu. že se opravdu přepíše. Určitě to není úmysl.

     

    Kulič Zdenek

    0
    0
  • GavlaszChybný zápis jednání ZM… /

    PTÁ SE: Šťastná M. 23. 1. 2018

    OTÁZKA: Dobrý den,
    byl jste zvolen k ověření zápisu z jednání ZM dne 7.12. 2017. Usnesení č. 261/17 však vykazuje chybu v zápisu (v částce peněz, navržené na zařazení do rozpočtu). Oprava zápisu bude provedena cestou revokace usnesení? Budete navrhovat revokaci tohoto usnesení na jednání ZM 25. 1. 2018, tedy ve čtvrtek?
    Děkuji Šťastná M.

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Gavlasz Václav 28. 1. 2018

    ODPOVĚĎ:

    Dobrý den paní  Štastná,

    na Vámi položenou otázku Vám již odpověděl kolega pan ing. Kulič. Souhlasím s jeho odpovědí.  Současně si Vás dovoluji požádat pro rychlejší odpověď z mé strany v budoucnosti o případné zaslání otázky na moji mailovou adresu.

    Děkuji  a přeji hezký den.

    Václav Gavlasz     

    0
    0
  • HořánekUzavření lávky /

    PTÁ SE: Irena Slámová 27. 12. 2017

    OTÁZKA: Nám dotaz jak dlouho bude uzavřena lávka na 1.máje,zatím tak nikdo nic nekontroluje,na sídlišti je dost důchodců,kteří ji využívají na zastávku busu jo nemocnice a města,tak kdy se začne kontrolovat stav lávky a otevření děkuji

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 27. 12. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážená paní Slámová, prověřování technického stavu lávky zajišťuje její správce, tedy Městské služby Písek. Podle mých informací se v současné době odborníci podrobně seznamují s projektovou dokumentací a hned po Novém roce lávku prohlédnou s tím, že se zaměří na kritická místa, kde by mohlo dojít k poškození nosných lan. Následně pak vydají doporučení buď ke znovuotevření lávky, nebo k provedení případných oprav. Jelikož lávka procházela pravidelnými revizemi a byla na ní řádně vykonávána údržba, tak pevně věřím, že dojde na tu první variantu. Děkuji Vám za pochopení o naši snahu zabezpečit bezpečnost chodců. Jiří Hořánek
    0
    0
  • Knotchybí koše na cyklostezce… /

    PTÁ SE: Jaroslava Bellová 28. 11. 2017

    OTÁZKA: Letos cyklostezka do průmyslové zóny v Písku oslavila 10 let. Přibyly další kilometry. Opět bez odpadkových košů. Slyšela jsem, že proto, aby se nemusely vyvážet. Je to pravda? Nechápu to, každý den tudy projdou a projedou stovky lidí. Na ten velký nepořádek je smutný pohled. Je to ostuda! (Po zimě tu každoročně dobrovolníci v rámci ÚKLIDU OTAVY seberou více jak 20 pytlů odpadků. V létě odpad rozdrtí sekačky na trávu.)
    Předem děkuji za odpověď.Jaroslava Bellová
    (dobrovolný sběrač odpadků + 15

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Knot Josef 11. 12. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Dobry den,

     

    Jedná se o Cyklostezku do průmyslové zóny s primárním zaměřením na pracující v této lokalitě,  nikoli jako  „klasickou“  turistickou  trasu. Nicmene souhlasím, že nepořádku v této lokalitě je poměrně dost. Jedná se ovšem převážně o odpad v příkopech okolo silnice, ktery pravidelně uklízejí Městské služby. Odbor investic ve spolupráci s Městskými službami prověří možnost instalace alespoň několika odpadkových košů.

     

    S pozdravem Josef Knot

    0
    0
  • Hořánek2. Kdo "bezpáteřní hajz…/… /

    PTÁ SE: P.Novák 16. 11. 2017

    OTÁZKA: Na mojí předchozí otázku Kdo jsou "bezpáteřní hajzlové" jste mi neodpověděl. Měl jste tedy na mysli občany, neziskovky, úředníky nebo dokonce samotné politiky? Podle vás to řekl pan architekt Zborník ne vy? To tedy asi špatně poslouchám konec audiozáznamu ze zastupitelstva 9.11.2017. To mu to nemůžete říci soukromě? Mám vás taky vyzrcadlit? To by jste si asi nepřál, že. Občan to ale musí vydržet že. On je to jen váš volič. Zborník to sice neřekl, ale kde berete jistotu že si to nemyslí?

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Hořánek Jiří 16. 11. 2017

    ODPOVĚĎ:

    Vážený pane Nováku, nejsem si jistý, zda moji předchozí odpověď nechápete, nebo ji chápat nechcete. Já jsem Vám již sdělil, tak jsem na zasedání neřekl, že někdo JE "bezpáteřní hajzl", proto Vám nyní nemohu na Vaši otázku říci, KDO to je. To, že jsem se domníval, že takto chápe pan Zborník členy zastupitelstva města, jsem Vám již též sdělil. Proto Vám nemohu nijak jinak odpovědět ani nyní. Přeji Vám hezký den. Jiří Hořánek
    0
    0

Ptejte se starostky Evy Vanžurové…

  • Varhany ve Největější Tro… /

    PTÁ SE: Michal Sup 16. 2. 2018

    OTÁZKA: Dobrý den, po městě jdou fámy, že by cenné varhany, které cestovatel Jiří Hanzelka kdysi prodal městu Písek, měly snad být odstraněny z Kaple Nejsvětější Trojice a nahrazeny původním barokním oltářem. Chci se zeptat, zda to je opravdu jen fáma. Vždyť tato kaple slouží jako jediný zdejší významný koncertní prostor.

    Děkuji za odpověď.
    Michal Sup, Písek

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Vanžurová Eva 16. 2. 2018

    ODPOVĚĎ: Vážený pane Supe, moje odpověď bude trochu podrobnější. Do Písku se po mnoha letech vrací původní mobiliář Kostela Nejsvětější Trojice, který se dochoval v podstatě v úplnosti. Nabízela se tu možnost vrátit oltáře (hlavní oltář je z roku 1761) a soubor čtrnácti zastavení Křížové cesty do prostor, pro které byly kdysi vytvořeny. Umístěním oltářů na jejich původní místo a Hanzelkovy varhany instalovat na kůr, by došlo k velkému zhodnocení interiéru, který je využíván pro koncerty a jiné kulturně reprezentativní akce. Vznikl by velmi reprezentativní prostor plný pozdně barokní nádhery a podařilo by tak se zachránit čtvrt tisíciletí staré umělecké dílo, do kterého Písečtí kdysi nemálo investovali. Ale dle vyjádření odborníka nelze varhany přemístit v prostoru kostela a i manipulace s nimi by měla být velmi opatrná. Varhany tedy zůstanou na původním místě, i když tento nástroj s tak velkou dispozicí by si zasloužil větší prostor a varhany by měly být využívány co nejvíce, minimální hraní nástroji spíše škodí. Eva Vanžurová

    0
    0
  • Rozpočet města /

    PTÁ SE: Šťastná M. 22. 1. 2018

    OTÁZKA: Dobrý den,
    ZM schválilo na prosincovém jednání Rozpočet na r. 2018 Usnesením č. 260 a č. 261. Jednací řád Zastupitelstva města Písku však v Čl. 9 Hlasování uvádí:
    7.Je - li k některému bodu přijato usnesení, je považováno pro probíhající zasedání za konečné, stává se bodem usnesení ZM a již o něm nemůže být znovu na tomto jednání hlasováno.
    Domnívám se, že zde byl porušen Jednací řád Zastupitelstva města Písku. Mohu dostat vysvětlení, proč jsou citovaná usnesení ZM platná?
    Děkuji Šťastná M.

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Vanžurová Eva 24. 1. 2018

    ODPOVĚĎ: Vážená paní Šťastná, podle metodiky Odboru dozoru, kontroly a veřejné správy Ministerstva vnitra je jednací řád zastupitelstva pouhým vnitřním předpisem, kterým si kolektivní orgán stanovuje procesní postupy pro organizaci svého jednání. Jeho případné nedodržení není stiženo sankcí neplatnosti. Podstatné je, aby pro přijetí usnesení hlasoval předepsaný počet členů zastupitelstva města, což se stalo. Proto jsou uvedená usnesení zastupitelstva města platná. Eva Vanžurová

    0
    0
  • Parkování na jihu /

    PTÁ SE: Martin Š. 29. 11. 2017

    OTÁZKA: Vážená paní starostko,

    chtěl bych Vás požádat o termín, kdy bude dokončeno nově budované parkoviště na sídlišti Jih v lokalitě u 13. MŠ? Původní termín byl 31.10.17, zastupitelstvo jej prodloužilo do 10.11.17.
    Dnes je 29.11.17 a zdaleka to nevypadá, že by se práce na parkovišti blížily ke konci. Navíc na staveništi se ani příliš intenzivně nepracuje, i přes to, že je firma již v měsíčním skluzu. Možná by občas nebylo od věci podívat se jakým tempem se pracuje na městských zakázkách.

    Děkuji

    0
    0

    ODPOVÍDÁ: Vanžurová Eva 30. 11. 2017

    ODPOVĚĎ: Vážený pane Martine, na místě budoucího parkoviště u 13. MŠ jsem se byla v posledních 3 týdnech dvakrát podívat. Máte pravdu, že se tam intenzivně nepracovalo, nikoho jsem tam v té době nezastihla. Našemu odboru rozvoje a investic jsem zadala proto úkol, zjistit skutečný stav a důvod pracovní nečinnosti. Výsledek jednání je následující. "Jednání týkající se dokončení nově budovaného parkoviště u školky na sídlišti JIH proběhlo na odboru investic a rozvoje naposledy 29.11.2017. Na tomto jednání dodavatel – společnost Robstav navrhla nový termín dokončení, kterým je 8.12.2017. Prodloužení termínu zdůvodnila složitostí zakázky, a to zejména ve vztahu k přeložkám inženýrských sítí, konkrétně součinnosti se společností Teplárna a.s. a také na existenci starého funkčního vodovodního řadu, který nebyl zakreslen nejen v projektové dokumentaci, ale ani zanesen v technickým mapách infrastruktury města Písku." O prodloužení termínu bude jednat rada města na svém zasedání dne 14.12.2017, ale protože nemohu souhlasit se všemi argumenty společnosti, a také s přihlédnutím ke skutečnosti, že se na stavbě asi 14 dní opravdu nepracovalo, musí rada města rozhodnout, jak se bude řešit nesplnění termínu stavební zakázky, neboť ani prodloužený termín pro zhotovení nebyl dodržen. Pevně věřím, že akce bude 8.12.2017 už dokončena . Eva Vanžurová

    0
    0

Podpořte nás a staňte se naším partnerem!

Finanční dary zasílejte na účet č. 5015117001/5500 (Raiffeisenbank)
Děkujeme!

redakce@piseckysvet.cz